BirAvucmutluluk Merbel kızım’ın ismi 👧🏻SelenAy🌛🎀şimdi 2 ci kez 🤰🏻hamileyim 🌸tekrar 🎀kızım olursa onun ismini 🌜Aymina 🎀 koyacağım 🌹🥰
Ozgebyr Merbel ilk kızımın adı Defne çok seviyorum ikinci hamileliğim buda kız ama buna isim begenemiyorum bı turlu bana da fikir olsun değişik ve iki isim sevmem tek isim ve bilindik bişey istiyorum 😂
Ozgebyr tazeanne23 çok teşekkür ederim gökçe düşünüyorduk aslında ama kayinpederim beğenmedi vazgeçtik sanırım Sevde koyacağız kesin olmamakla beraber 🙂