Melomy 36+2 de gittim benimki de dönmemişti şimdi 37+2 yim, dönmeyecek gibi geliyor bana :( özele gidiyorum bir de en ufak birşey de hemen sezeryan diyorlar ilk doğumum normaldi devlette yaptim, normalde yarın kontrolüm var ama gitmeyecem yarında dönmemişse sezeryan der ben biraz daha beklemek istiyorum