canim-bebegim Arkadaşlar doktor kalpte 2 tane parlama gördü bu durumu yaşayan varmı böyle denilen yada sonra süreç nasıl devam etti
Mummumlilo Benim bebeğimde bir tane parlaklık vardı detaylıda görülmüştü 30. Haftadan sonra geçti doktorda büyük ihtimalle kaybolur demişti doğumu bekliyorum ama herşey yolunda şuanda
Eylul_- Bizde de odak çıkmıştı detaylı ultrasonda. Ama doktorumuz duyduğun gibi unut bunu %90 doğumda geçen bisey bu demişti. Sonrasında da bisey söylemedi onunla ilgili. Kafaya takma canım bir şey olmaz Allahin izniyle
sedanurbelik Bizde de bugün 1 tane parlaklık gördü ve ayak baş parmağının arasında boşluk gördü down ihtimaliymiş ikiside detaylıyı bekliyorum