Mucizeee20 Evet çok memnun kaldım uzun uzun her şeyi anlattı doktor baya ilgili ve tatlı bi hanımefendiydi kendi doktoruma göstermem için rapor yazıyor yanımda usb götürmemi istediler bir sürü görüntü verdiler 1 tane de çerçeveye koymam için fotoğraf çıkarmışlardı. Çok şükür bir sorun olmadığını söylemişti şuana kadar bir sorun da çıkmadı 33 haftalık olduk zaten