Acemi_anneyim34 Doktorum magnorm verdi ama çok faydası yok sizler neler kullanıyorsunuz bende doktoruma değiştirmesini soylicem daha faydalı etkili olan bi magnezyum var mi bacak uyusmam var aşırı derecede
Momm6134 Acemi_anneyim34 magvital kase verdi ilk o benim midemi bulandirdi şimdi magosit kullaniyorum bende
Gizemgizm Acemi_anneyim34 magnormu ben de beğenmedim tadı da çok şekerli geldi bana. Doktorumdan Değiştirmesini istedim. Efermag a geçtik. Bu da suda eritiliyor, kullanalı 1 hafta oluyo bunun da çok etkisini görmedim daha. Karın kasılmalarım var yani..
Sedakyaaa Acemi_anneyim34 omedevit kullanıyorum doktorum kramp ve sırt ağrım için önermişti. Çok da iyi geldi. Tadı kokusu yok
minikmelegim_ Magvital kullanmıstım o çok etkili ama çok ekşi geldi bana zor içiyordum sonra efermag geçtik bu da çok tatlı tersine :)) ama iyi geliyor