Mucizemgeldi Bebek önde olunca erken doğum mu olunuyor merak ettim çok böyle post gördüm. Önde olması ne demek yani örneğin 36 hafta bebek 38 39 görünüyorsa ne oluyor. ,( Benim henüz 31 ve normal gelişimde sadece merak )))
Nur_50 Mucizemgeldi 🤣bende anlamıyorum daha yolun çeyreğindeyim cuma günü 18+5 haftalıktım normalde özel hastaneye gidiyorum ama detaylı ultrason randevu almak İçin kadın doğum gitmem gerekti kontrol etti boyu 19+5 ve karnı 19+4 1 hafta önde gidiyor çok sağlıklı dedi 299 gr kilosu umarım ileri süreçte normale döner 😃
Dilekonurr Mucizemgeldi şöyle söylim ben şuan 37 oldum ama ultrason da 39 yada daha fazla galiba kilosu da önde haliyle en son 5 gün önce 3550 ydi bu yüzden pazartesi günü doğuma gircem
yeninesilanne-99 Mucizemgeldi benim bebeğim de 2 hafta önde gidiyor ama bu doğumu etkilemiyor. Şuan 39+6 oldum hala doğum yapmadım.
Avril Mucizemgeldi ben sormuştum doktora alakası yok her zaman doğumu sat tarihine göre bekleriz dedi. Yani bebek ben çok kilo aldım erken doğayım demez sadece anne çatısı darsa üzerine bebek de iriyse biz müdahale etmek doğumu başlatmak ya da sezaryen yapmak durumunda kalırız Ama doğum tarihi her zaman sat a göre düşünülür ultrason değerine göre değil dedi
Mucizemgeldi Nur_50 sizinki belki yakalar haftasını ben hep merak etmişimdir önde olunca erken mi doğarlar diye 🤭
AybarsUmay_ Bende bi köşede durayım doktora sormayı unutmuşum 2 hafta önden gidiyo demişti 2 hafta önce 😂
Dilekonurr Mucizemgeldi bekleyebilir de sezaryen olucaksan ama benim doktorum sezaryen yapmak istemiyor 4 kiloya yaklaştığı içinde mecbur böyle birşey olcak
Mucizemgeldi yeninesilanne-99 normal 39 6 mı yoksa önde olana göre mi öyle hiç anlamıyorum örneğin bebek 39 hafta ama önde diye 41 ise ne oluyor yani 🤭
Mucizemgeldi Avril teşekkür ederim mantıklı ama 39 haftada ilan bir bebiş 42 görünüyorsa ne oluyor hiç anlayamadım bu işi 🤭
Avril Mucizemgeldi işte doktorlar ona bakmıyor 😀 senin çatın genişse 4.5 kilo bebeği doğuracak cüssen varsa bebek ultrasonda 43 bile görünse bekliyorlar Benim arkadaşım neredeyse beş kilo bebek doğurdu 40 haftaya kadar bekletti doktoru çok ileride görünüyordu ultrasonda ama sen yaparsın her türlü doğurursun bebek ne zaman isterse o zaman gelsin dedi doktoru 40 haftaya kadar gelmedi normal gününde zamanında doğdu
Kiwitoveannesi Mucizemgeldi benimde ilk dogumumda 37 haftalikti 39 +3 gözüküyordu 3640 kilo 51 cm di olmasi gereken 2700müs ama fazla cikiyirdu tansiyonum çıkıyordu beni riske atmadı sezeryana almıştı biraz anne babadan kaynaklı aslında anne baba iriyse çekiyor ben ikizim annem bizi 3500 kilo doğurmuş 7 kilo çocuk var karnında düşünsene bizde anneme babama çekmişiz oğlumda bize çekmiş
Baharoloji Mucizemgeldi benek erken gelebiliyor ya da alabiliyorlar mesela ilk gebeliğim başı 4 hafta vücut 2 hafta öndeydi 37+5 te kendi geldi ikinci gebeliğimde 37. Hafta da olmama rağmen doktorum alalım risk oluyor dedi başı 42. Hafta ile uyumlu vücut 2-3 hafta önde yine bu hafta bekledik kendi gelmedi haftaya alacak bakalım yani son adet tarihine değilde usg değerlerine göre doğum oluyor daha çok iri olunca bende öyle oldu
Zehross03 Mucizemgeldi belli olmuyor sanırım o en başından beri kafası 3 hafta önde 35. Haftaya girdim 4 cm açıklık olmuş haberimiz yok ne kadar böyle gezdim bilmiyorum erken doğum riski var şimdi ama büyük olmasıylamı alakalı bilrmiyorum
angel4545 Mucizemgeldi 3 hafta ilerden gittik 3 hafta erken doğurduk ama önden gitme ile alakalimi bilmiyorum