Zafse Canım kizlar çok selam bugün Dr um gonal-f 450 ml başlattı bana PCO var bende ve haplarla yumurtalarim buyumemisti.simdi kızlar 50cc ile başladı bana 3 gün sonra 62.5 olucak dedi ve 2 gün de o şekilde onu kullanıp bakicak sizlerin nasıl süreci oldu kaç CC se kaç günde büyüdü lütfen beni aydınlatır mısınız gerçekten çok yoruldum bu süreçten:(
Umudum1903 Zafse asilama için başladık salı başladım 4 gün 125 vurduk bugün son igneminoldum yarın kontrol var
Merve_97 Merhaba bende pcosum iki senelik evliyim adetimin üçüncü günü yani dün 50cc gonalf ile başladım Saliya kadar 4 gün hergun 50 CC iğne yapicam Çarşamba kontrole gidicem En kısa zamanda rabbim hepimizin kucağını doldursun inşaallah
Zafse Kızlar çok selam benim 9. Gün 3 gün 50 d sonra 3 gun 62.5 kontrole gittik 10 mm bi tane dedinve 75 mm çıkardı 3 gün sonra bugün gittim hiç büyüme olmadığını söyledi moralim bozuldu ve bugün 100doz çıkaralım dedi dirençli baya yumurtalarin falan dedi persemve yine gidicem olmazsa buyumezse tüp bebek vs diyo :(((
tatlibebegim_ Zafse ben gonal f 300 kullandım 1 hafta günde 112.5 doz vuruldum bi kaş tane büyümüştü 18mm 14 ve 15mm 2.aşılamamda tuttı ilkinde femara kullanmıştım tutmamıştı
Zafse tatlibebegim_ Hayırlısı olsun kuzum çok sevindim senin adına ❤️ bende dirençli diyo 100 e zor çıkardı şuanda 3 günde de büyümeyen yumurta bilmiyorum büyük bı gelişim gösterir mi 100 le canım sıkıldı gerçekten bu duruma ve hemen tüp bebek önerilmesi ne kadar doğru ondan da emin değilim:(
tatlibebegim_ Zafse tüp bebek deneme bence banada direk tüp bebek dediler ama hemen istemedim önce aşılama haklarımı denemek istedim benimde yumurtalar çok dirençli pcos ileri derecede
Zafse yuksell07 çok sağol kuzum aklımda yicem :) bugunnbyine gittim regl gununurr sayarsak 15 iğneye başlayalı da 13. Gün sağda çok az gelişim var dedi çekmiş goruntugu 9.5 mm 100 ile devam edelim bakalım dedi çok direncliymis hay Allah im :):):) 2. İgnem bitmek üzere 3. Cuyu alicaz toplamda 9000 TL olmuş olucak :):):)