Muhammedamine Ysn ben dolap aldım kendim temizledim evet kokuyor ama abartılıcak kadar değil sildikten sonra kokusu hemen geçmiyor bir hafta kadar cam açıp havalandırdım
Agg0207 Ben mobilya geldikten sonra iki gun havalandirdim ondan sonrada arapsabunu ve sirkeli suyla temizlettim bir gun daha havalandirip oyle esyalarini yerlestirdim cunku mobilya kokuyodu baya esyalara sinsin istemedim
Hamishlik Ben süt kaynatıp koydum odaya birde bayat ekmek sirkeli suyla silip havalndırınca bayağ geçti koku.sütün koku çekme özelliği varmış bayat ekmekte öyleymiş deneyin derim
Hamishlik Ysn hayır sütü ayrı bayat ekmeği ayrı koyuyoruz.hatta ben sütü tekrar tekrar ısıtıp koydum boşa gitmesin die sonrada döktüm ama bayağ koku gitti