Kubrademirli evet ilk doğumumu orada yaptım ve 7.5 saatt sürdü pandemi ve çift maske ,şehirler arası yasaktan dolayı eşimde yanım da değildi, (doğum olduktan 7 saat sonra anca gelebildi ) biraz stres yapmıştım sanirim ateşim 40 derecenin üstüne çıkınca panik yaptı doktorlar 🤭 son iki saati hatırlamıyorum 😇 Aslında herşey çok hızlı ve güzel ilerliyordu son 2 cm de bi anda durdu 🥺 neyseki herseye rağmen miniğim sağlıcakla dünyaya geldi . Doğduğu an bütün sızı ve acılar diniyor, çok şükür doğum sonrasında da bir sıkıntım ağrım vs olmadi. Rabbim daha kısa sürede kesisiz afiyetle önce sizlere sonra bana nasip etsin inş kolay doğumu.
Sağlıkla kucağımıza alıp evimize dönelim ins 🤍🤲