Biriciklerim3 Kızlar gebeliğinizden bu yana teri kötü kokan daha çok keskinleşen var mı aranızda? Çok çabuk kokuyorum ya hergun banyo etmezsem nefes alamıyorum
Biriciklerim3 Biriciklerim3 sürekli deodorantta kullanıyorum asla aksatmam ama dedirtecek bu ter kokusu beni tek başıma kirli sepetini dolduruyorum kıyafet değiştirmekten gına geldi
nih Biriciklerim3 regl zamanı farklı bir koku olur ya, normalden kötü ter kokar insan, bu aralar ben de öyle oluyorum. Sürekli duş almak durumunda kalıyorum. Hormonlardan dolayı muhtemelen
Slnrcn Biriciklerim3 koku konusunda çok hassas olan ben de yaşadım aynı sorunu. Organik roll on deodorant kullanmak zorundaydım onlar da alüminyum içermediği için pek etkili olmuyor. Suyun altından çıkmadım yaz boyu :)
Milen7 Kesinlikle, normalde terleyen ve ter kokan biri değilim. Ama hamilelikte dehşet berbat ter kokuyorum, insanlar alıyormu kokuyu diye utanıyorum, banyodan çıktığım an kurtulamadan bile kendimden ter kokusu alıyorum.. 🥲
Damlayz Bendede oldu kızlar duştan sonra deotak sürüp rexonanın maxımum protection clean kullanın anında böyle bir etki yok bende çok mağdurdum şükür doktorum sayesinde bu ikisini önerdi eser yok
Sevdeninsaresi Biriciklerim3 terlemek bizim sağlıklı.oldugumuz anlamına geliyor dert etemyin geçecek duş alın
Yenibirannee Biriciklerim3 bu ben 😁😁😁 bildiginiz dus aliyorum cikarken ter kokmaya basliyorum. Ne kullanirsam kullanayim asla fayda etmiyor. Normalde asla ter kokmam, terlemem bile.. ilk gebeligimde dogumdan sonra gitti normal hayatıma döndüm. Umarim 2. Gebelikten sonrada yok olur ter kokulari 🤣
__mom1 Evet normalden fazla terliyorum havalar ısınmadan önce temiz içerikli rollon kullanıyordum. Yazın hiç etki etmemeye başladı mecbur kötü içeriklere geri döndüm 😅 hergün duş almama rağmen rahatsız hissediyorum kendimi
Anneseker Biriciklerim3 kızlar reklam değil😂 Ter kokusundan kendimden tiksinmiştim sürekli duştaydım Dilan polatın roll on deodorantını aldım mis gibiyim kesinlikle şans verin