Nefesenay en azından normal Doğum canjm benım sıpa hala ters dönemedi bi türlü . Bıgun kontrolümüz vardı 33+6 olduk ama yine ters Selime hanım da donmeyecwk galiba bu çocuk dedi ocağın ilk haftası seZeryan olur dedi. 28 aralık da son kez bakacak işte dönmüş mü diye