fizikcianne Kızlar bebeğim doğum pozisyonunu dönmüş. Doktorum normal olduğunu bu haftalarda baş asagı döndüğünü söyledi? Var mi böyle bir şey yaşayan?
Tusse18 fizikcianne evet normal canım tam zamanları artık ne güzel işte 😊 döner dönmez doğmuyorlar merak etme
Rbytkn fizikcianne evet normaldir dönebilir hatta bir ay sonra tekrar yukarı çıkıp son ay tekrar aşağı dönebilir, benim öyle olmuştu, doğum vaktini değiştirmez Allah’ım sağlıkla kavuştursun 🤲🏻
Mervikk59 fizikcianne benimde 29 da dönmüştü şu an 36+3 teyiz bişey olmaz merak etme sadece fazla basamak inip çıkma ki kanala inmesin demişti doktor bana ama erken doğum riskimde vardı benim o yüzden öyle demiş olabilir
Minikayak24 fizikcianne kız ne güzel işte dönmüş benim paşa dönmedi hala 29 olcaz bu geve bizde inşallah benimde döner sezeryan çok zor dönğnce hemen doğum olmuyor korkma😊😊
Bbbsr fizikcianne ben 28 de gittim muayne sıarında kaç kere yer değiştirdi bu haftalarda baş aşağıda döner geri yukarıda cıkar daha içeride hareket eder dedi doktor yani bence daha erken bunun tekrar dönmez denmesi için
Kiwitoveannesi fizikcianne döner dönmez dogmuyorlar ama yinede sen dikkat et ben hergun 6 kat indim çıktım bisey lazım oluyor gittim aldım günde 3 4 sefer in çık hastanede yatmak zorunda kaldım doğumu durdurdular herkesin aynı değil ama yinede dikkat et
Mmnj Kızlar bnde 25+3 haftalıgım iki gün assada hissetim sonra yukarı çıktı yine dönüyor içinde sürekli normal galiba
Avril fizikcianne benim 25 te döndü 😀 değişir yine döner yukarı dediler ama dönmedi hala baş aşağı 32. Haftadayız Kafası aşağı çok baskı yapıyor maalesef erken dönmese iyiydi ama ne yapalım 🤣
__mom1 Avril dönmesi daha iyi benim 22den beri baştı 31de makat oldu mesaneme öyle tekme atıyorki dışardayken falan altıma kaçıracak gibi oluyorum
Yagmurr8 fizikcianne benim 27. Haftada baş aşağı dönmüştü bugün tekrar kontrolüm vardı 32.haftadayım halen baş aşağı pozisyonda doktor çok düşük ihtimalle duruşunu değiştirir dedi şu an doğum pozisyonunu almış sadece zamanı geldiğinde kanala inmesi gerekiyor dedi
Avril __mom1 aynısı bende de oluyor 😄 kafasıyla mesanemi eziyor dakika başı tuvaletteyim bazen aniden altıma kaçırdım sanıyorum 🥲 ayakta uzun süre duramıyorum aşağı tarafı kesiyorlar resmen Başı rahme baskı yapıyor yürüyemiyorum bile on dakikadan fazla Haftadan beri de giderek artıyor yaptığı baskı büyüdükçe Kafası yukarıda olmasının da başka sorunları var tabii nefesi daha çok kısıtlardı midemi daha çok sıkıştırırdı öyle de belki Her şekilde zor hamilelik zor yani her şekilde 😄
__mom1 Avril benimkisi 1 haftadır makat olduğu önceden hep baş olduğu için kıyas yapma şansım oldu bence makat daha kötü 😅😅😅 kafası sabit baskı yapıyordu sık idrara gidiyodum ama tekme olayı aniden geliyor çat diye tuvaletin yokken bile kaçıracak gibi oluyorsun
Meltemmms Benim 20. Haftada bile baş aşağıydı detaylıda zor döndürdük çikolatalar dürtmeler vs 🤦🏽♀️ Şimdi 24.haftadayız yan yatıyor bazen hissediyorum dışardan da belli oluyor. Yani her pozisyona giriyor karnım sürekli hareket halinde durmuyor yoruldummmmm😬🤣