Ishaqnur Salam Aleykum. Doğum sancısı hangi bölgelerde olur? Nasıl olur? Saat aralıkları nasıl ? Tecrübesi olanlar lütfen paylaşırmısınız? Allah razı olsun🌷
S_B6606 Ishaqnur benim karnim kasiklarim belim cok feci kirilacak kadar agrimisti😂 dk tutuyodum onceleri on bes yirmi dk geliyo geciyodu sonra siddeti de artarak 5 dk ya bir gelmeye basladi hastaneye giderken surekli geliyodu artik durmadan suresiz
Yazmelegi_ Ishaqnur benim belimden kasıklarma doğru vuruyordu 10 dakika da bir geliyordu ve kıpkırmızı oluyordum nefesim kesiliyodu
Slnrcn Ishaqnur çok şiddetli adet sancısı gibi olur. Gittikçe sıklığı ve şiddeti artar. Bel ağrısı da oluyormuş ama ben onu yaşamadım.
Ishaqnur S_B6606 normalmi yoksa sezeryanmı oldunuz? Peki o ağrılar ne kadar sürüyordu? Böyle vurub geçiyordumu yoksa 30san-1dak aralıklarla devam ediyordu?
S_B6606 Ishaqnur once ilk gelen sancilar geciyordu canim sonra sonra iyice artmaya basladi gecmedi saniyelerce dakikalarca sürüyodu normal dogum yaptim