Beyza55- yorumlara bakınca neden bu kadar üstünüze geldiler anlamıyorum. Üstelik kendi doktorunuz zaten sorun görmemiş. Ha oldu ki aksi bi durum oldu doğum başladı, hastaneye illaki yetişilir 🙂Bende farklı bir nedenden dolayı gitmiştim ilk tercihleri alttan muayene oluyor. Kabul etmedim cıktım geldim daha sonradan da hiç sorun olmadı.