Guzelszn27 Ay ben normalde hiç hapşıran biri değildim 11+3 deyim son 3 haftadır sürekli hapşı hapşı niye böyle oluyor anlamıyorum birde hapşırıınca karnım acıyor
Thalassamom Benim de hamileliğimin başından beri hapşırmam geçmedi. 35. haftadayım özellikle sabahları çok hapşırıyorum. Doktoruma sormuştum normal demişti.
Guzelszn27 Anonimos Thalassamom normal olması hamd.ama insam bazen çok hapşırınca bebeğe bir şey olcak diye korkuyor
Anonimos Ben de sürekli hapşırıyorum böyle çok da içten geliyo kasığım ağrıyo bazen hapşırınca. Hamileliğe bağlamamıştım hiç ondan mı yani