Yerleşme kanaması beklenen adet zamanında olur, 4-5.hafta arasında ki zaman yani.
8.haftada devam etmez.
Benim 6.haftadan 9.haftaya kadar ara ara devam eden kanamam vardı progestan verdi + istirahat dedi.
Ufak kanama bile olsa düşük tehdidi var demektir, ha bu düşücek demek değil, çoğu kişide yaşanıyor bunlar zaten ama önlem almak önemli.
Bence yakınınızda bir hastane var ise acile gidin, zaten kanama durumunda kadın doğuma yönlendirirler. En azından içiniz rahat olur.
Yarın gidecekseniz de bugünden yatmaya başlayın, ben nerdeyse hep uzandım, arada bi kendimi iyi hissettiğim zaman akşama doğru kalkıp yemek yaptım o kadar.