Mutlubiranne41 Kızlar salı günü normal doğum yaptım ikinci bebeğim bu ve hala sütüm gelmedi sarı su geliyor daha bu normal mi bebeğim doymuyor mama vermek zorunda kalıyorum 🥺
Nazlimom Mutlubiranne41 o sarı süt ön süt kolostrum, bebek emzikçe sütün iner duşa girip göğüslerini ovala benim sütüm öyle inmişti bol bol emzir❤️
kadertugrul7 Mutlubiranne41 benimde ilkinde gelmedi hemen inşallah bu minikte gelir de hemen onda ben eve gelir gelmez sıcak duşa girdim ve masaj yaptim birde dut hoşafı kaynatmistik onu ictim uyudum sabaha sütüm fışkırıyordu resmen dut hoşafıni kesin deneyin ben cok faydasini gördüm onu içtiğim zaman sütüme yetişemiyordum sürekli sağim yapıyordum
bnzrmrl Ben de sabah 08.00 de doğum yaptım şu an hala sarı damla şeklinde su geliyo mama vermek de istemiyorum ne yapmalıyım
201520202023 bnzrmrl o gelen suyu azda olsa emzir o emdikce sütun gelicektir hurma ye birde hemen iner imsallah bol sıvı tuket su komposto rezene cayi ic onlar sut yapar
bnzrmrl 201520202023 evet emzirmeye çalışıyorum sürekli ama doyup duymadığını anlamıyorum bütün tedirginliğim ondan