CBE13 Sürekli post açıyorum arkadaşlar ,İstanbul kurtköydeki Emsey hastanesine gidip Nesrin hocanın tedavisiyle tüp bebek sahibi olan arkadaşlar var mı aramızda ? Sorularımızı soralım birbirimize 🥰🙏