happymom1991 24 haftalık hamileyim. son 2 gündür bebeğimin hareketlerini az hiss ediyorum, neyle alakalı acaba?(
nzlbrn happymom1991 acilen uzman doktora gitmelisiniz bebek strese girmiş olabilir kakasını yapmış olabilir sebep her şeye bağlı olabilir normalden daha az hissetmek anormaldir. Ebeyim acile gidip bebeğimin hareketlerini az hissediyorum demeniz yeterli mutlaka hızlı bir şekilde ilgilenirler
Mikoosu happymom1991 o haftalarda normal canım benimde öyleydi uyuyordu zaten hareket takibi 28 den sonra yapiliyor