3 yaşına girecek kasımda .
Normalde dışarda da olsak evde de yarım saatte bir götürüm öylelikle pek kaçırmaz. Çiş var mı desem yok der ama götürünce yapar.
Tuvaletinin geldiğini her zaman söylemiyor
Okula gidiyor orda da kaçırıyor oyun şırasında unutuyor olarabilir öğretmenlerine hep söylüyorum sık sok götürün diye ama
Acaba ne zaman geçicek bu kaçırma ne zmaan hep söyler çiş geldi diye