Mine27 Kızlar yarın kontrolüm var ikili tarama yapılacak yaparken nasıl yapılıyor bi bilginiz var mı vede çok kararsızım yapitirip yaptirmamakla
AcemiAnneee Mine27 kız sana söylemeseler ıkılı test yaptıklarını bıle anlamazsın damardan kan alıyo normal ultrasonda da bas popo cevresı ense kalınlığı ve burun ucuna bakıyo söylüyor dr zaten adı test ıste😀
Aysglsvm Mine27 bana doktorum eğer bi sıkıntı çıkarsa aldırmayacaksan yaptırmanız gerek yok demişti. Risk bile olsa hamileliğini boşuna stresli geçirirsin gerek yok demişti. Yok birşey çıkarsa aldırırım diyorsan yaptur demişti
Ceviz Sadece kan alınıyor bu kadar. Doktorunuz usg ile bakarken bebeğin ense ve burun kemiğine bakıp ölçüyor. Yaptırın size ve bebeğe hiç bir zararı yok. En azından sıkıntı varsa bile buna hazırlıklı olursunuz.
Mine27 AcemiAnneee ne bilim canım bnde korktum ne yapcaklarinda bilmiyorum 😀 teşekkür ederim bilgin için
AcemiAnneee Mine27 rıca ederım canım o kısımları gectık bende sonrası ıcın senınle aynı dusuncedeyım😀