Arkadaşlar asya hem sma hastası hemde depremzede bir bebek şu an ateşler içinde hasta ve ilerleyen süreci kötüleşebilir. Asya bebeğin valilik izinli kampanyası 38 gün sonra bitecek ve 1 yıldır olan kampanya hala %56 lutfen sms ve iban yolu ile destek olur musunuz? Kampanyası çok yavaşladı ve boğazına trake açılmadan ilacina kavuşması lazım lütfen görmezden gelmeyin 🥺🙏