Snyaydm Merhaba kızlar 1 hafta geçikmem oldu 5. Gün test yaptm ama negatif çıktı acaba beklemeli miym biraz daha kan testi içn
momlife10 Snyaydm gecikmenin 10. Günü 69 çıkmıştı bence bekleyin 1 hafta geçince tekrarlayabilirsiniz
Scelikler Snyaydm evet beklemelisin bende 1 hafta geciktinden sonra yaptım ama negatif çıktı bi kaç gun sonrada regl olmuştum