Scelikler İlk gebelikgim sağlıksız olduğu içinkürtaj oldum bi sonrakindede aynısı olur diye korkuyorum patoloji temiz çıkmıştı ama neden olduğunu söylemediler 3 yıl oldu artık bebek düşünüyorum kürtaj sonrasi gebe kalan var mı
1998_irem Scelikler benim ablam düşük yaptı ertesi ay tekrar hamile kaldı sonra onuda düşük yaptı tekrar hemen hamile kaldı ve ikizleri oldu tedavisiz bi şekilde ve şuan gayet iyiler büyüdüler bile korkma üstüne git