Arkadaşlar bebegim 10 gün yoğunbakımda kaldı. Buhün çıkarttık çok şükür.
Ama bebegim geldiğinden beri uyuyo. Emzirmiştim yoğunbakımdayken bi kez. Gayet güzel emmişti. Bugün deniyorum gözünü uykudan açıp ememiyo. Bi kez on dakika anca emzirdim. Ayagını gıdıklıyorum. Burnuyla oynuyorum yok. Bilgisi olan var mı acaba😕
@Deletedmom434 bildiğim bebek hemşiresi sensin bi 😊 yardımcı olabilir misin?