Bende de vardı kızlar çok kötü oluyordum doktor Bebek baskı yapıyor olabilir dedi ama yinede göğüs hastalıklarına hemen yönlendirdi o gün gittim gebelikten dolayı da olabilir astima benziyor dedi bir ilaç verdi nefesimle çekiyorum doğuma kadar kullansanda bir şey olmaz dedi çok şükür geçti daha rahatım ay da bir onun kontrolüne de gideceğim.