Kızlar ya daha yeni doğum yaptım sütümün yetip yetmediğini bilmiyorum daha doğrusu bebek hep emmek istiyor. Bugün 18 günlük olduk. Az önce manuel göğüs pompası ile bir göğsümü 5 dakika falan sağdım 5 ml süt çıktı. Aslında sütüm var gibi bebek iyi kilo alıyor, günde 2 defa mama veriyordum doktor vermene gerek yok dedi sütün yetiyordur kilosu gayet iyi dedi ama emin olamıyorum ben. Bide sütüm kendiliğinden akıyor, annem bu sütünün yeterli olduğunu gösterir dedi ne kadar doğrudur bilmiyorum ama. Pompada sıkıntı olabilir mi? Çok canımı sıktı o kadar az süt çıkması. Belki benzer bir sıkıntı yaşayan vardır diye sorayım dedim, manuel pompayı yanlış kullanıyor olabilir miyim bilmiyorum inşallah sıkıntı pompadadır ya🥺