CBE13 tuttu ilk denemede çok şükür inşallah kucağımada alırım zaten doktorun verdiği ilaçlar var onları hiç aksatmadan aldım ekstra transferden sonra üç gün yürüyüşüme bile dikkat ettim yavaş yürüdüm ve uzandım genelde oturur pozisyonda durmadım çok ilaçlardan kabızlık yaşamayim diye kuru kayısı yedim her gün kabak çekirdeği havuç ve avokado tükettim kendimi yoracak bir şey yapmadım zaten transferden sonra üç gün içinde tutarsa tutuyor ilk üç gün önemli bide malum transfer öncesi idrara sıkışık olmanız gerekiyor ben biraz abartıp çok su içmiştim ve transferden sonra yarım saat yattım ama çok sıkışık olduğum için zor dayandım bazıları hemen lavaboya gitmekte sakınca görmüyo bazıları 20 dk falan uzanın diyor size kalmış orasıda ama biraz yatmakta fayda var bence