Kubranne-9 Kızlar 4 haftalık hamileyim ve 3 gündür ishalim. Karın ağrısı çekiyorum. İnternette değişen hormonlardan yazıyor. Aynı problemi yaşayan oldu mu benim gibi?
Agg0207 Kubranne-9 ben yaşadım canım ama salgın var aşırı derece de karın ağrısı çektim 30 haftalıkken oldum senin salginda olabilir hormonlardan dolayida olabilir.muz beyaz leblebi pilav katı şeyler tükettim ve yoğurt çok yemiştim
BetulMom Kubranne-9 bende geçenlerde oldum 3 serum taktırdı doktorum. Reflor diye ilaç verdi iyi geldi