Kubrakarahan bende de 1 hafta önce çıktı doktor tahlil yaptı temiz çıktı, alerji olabilir dedi cildiyeye gönderdi ama cildiyeye gitmeden geçti. Benim bacaklarımda çıktı önce kaşındı sonra kabardı kızardı ve morardı dayanamıyordum sürekli kaşınıyordu, kollarıma da geçti ama orda çok az çıktı. Vücut kremi sürerek rahatlıyordum ben