Kasiklarimda aşırı baskı var geçen hafta cuma kontrolde 2 cm açıklık vardı. Bugün 1 hafta oldu acaba doğum sancısı mi. Ayakta da oturunca da devam ediyor. Nişan su vs. Yok belimde de agri yok sadece kasıkta çok baskı ve ağrı hanımlar. İlk gebeligim tecrübem yok hep burdan okuyup öğreniyorum tahmini biseyler söylerseniz sevinirim evde dolanıyorum öyle