prensinannesi2024 İlk oğlumun ismi alper eşimin ki onur Benimkide ayşe bunuda eşim çok ısrar etti vaz geçiremedim ilk isim ondan ikinci benden oldu en uyumlu buydu orhan alp nasıl sizce soyadımız da öztürk nasıl güzel mi
baybarsmom prensinannesi2024 çok hoş bence orhan ismide cok güzel. Bende Alp koyacağım kısa ne tatlı bir isim bence. Alper ismine uymus
Egeminannesi prensinannesi2024 Alper kardeşinin adı Alp neden başka bsy düşünseniz keşke yinede siz bilirsiniz tabiki
prensinannesi2024 baybarsmom bebeklerde ağır buluyom da eşim diyor orhan ağır bi isim olabilir bebeklere yakismaya bilir ama adam olduğunda ismi yakışacak diyor
baybarsmom prensinannesi2024 ya bana biraz saçma geliyor bebeğe ağır olur falan buyumeyecekler mi bunlar bebek için bebek isimleri koyalım 30 a gelince adam ismimi koyalım yani
prensinannesi2024 Egeminannesi alper kardeşim değil ilk oglum orhan ismine tam uyumlu bi isim olmuyor orhan ege tam oturmuyor gibi geldi
prensinannesi2024 baybarsmom banada saçma geliyor ama inat caydiramadim babamın ismi ikinci ismide ben köyün bari modern isme benzemeyin diye düşündüm😂