sila_42yigit yakındır canım bel ağrısı, bacağada vuruyor kimisinde. Muhtemelen gelen nişan. Nişan gelince hemen doğum olmuyor 1-2 hafta geçiyor bazen. Ama bel ağrısı bir işaret. Geçen hastane de doktorun kapısında bir kadın beli ağrıyormuş bacağa vurmuş eşi getirmişti 38 haftada idi, kadın içeri girdi bebek geldi ☺️ ben şok. Çok güzel bir anı idi. İnşallah sende bir avazda doğurursun. Bu arada kadının suyu çok az gelmiş geceden çok çok az. Aşırı bel ağrısına dönerse git canım baksınlar.