Hayırlı akşamlar kızlar
İlk gebeliğimde oğlumu 16. Hafta da net hissetmeye başladım ve 18. Hafta da dışarıdan atışları bariz belliydi.
Ikinci gebeliğim (ikiz) göbek altında miniş miniş hareketler hissediyorum, bağırsak hareketleri diye düşünüyorum ama genelde daha yukarı ve yanlarda hissediyorum o durumda, bu akşam göbek altında minik minik seyirmeler hissediyorum..
Pek inanamıyorum ama normal bağırsak hareketlerinden farklı ve daha seyirmeler şeklinde oluyor….
Merak ettim aranızda bu kadar erken hissetmiş olan varmı? 🤗