Nuuur1111 sütün geç gelmez Allahın izniyle doğumun hemen ardından emzirirsen, sık sık da emzirmeye dikkat edersen geç gelme gibi bir durum olmaz hiç düşünme orayı, sütünün yaramadıgini veya gelmediginin kanaatine varırlarsa zaten kendileri mama veriyorlar
Doğumun ardından seffafimsi süt gelir sonra katı azar azar bir madde gelir sarı sarı bu çok faydalı, ancak iki üç gün sonra “süt yükselme” durumu olur o zaman tam süt gelir
Eğer hemen istediğin kıvamda geldiğini görmezsen bilgin olmuş olur ❤️
Birde hemen mama verdirmeyi kabul etme bebisin toparlanması sütun yaraması bir haftayı bile bulabilir, ağlıyor sürekli emmek istiyor uyumuyor olması tamamen dünyaya adapté olma durumundan oluyor, ancak bir 4 5 gün sonra sütünün yarayıp yaramadığı, yetip yetmediği anlaşılır…