elmas8 Ben bu yıl yüksek lisansa başlamak İstiyorum. Ama hamile olduğum için doğumum ilk döneme gelecek. Bende ilk dönem yüksek lisans dondurup ikinci dönem başlamak istiyorum. Acaba böyle bir şey mümkün olur mu? Bilginiz var mı bu konu hakkında?
Minikperi Hayır yüksek lisansta 1 dönem ders aldıktan sonra dondurma işlemi yapabilirsiniz. Hiç başlamadan donduramazsınız. Kural bu.
elmas8 Minikperi peki ilk dönem ders alsam derslere gitsem sınavlara gitmesem ilk dönem kalmış olucam ve ikinci dönemden devam edebilir miyim?
Minikperi elmas8 evet devam edebilirsiniz. Sadece uzatmış olursunuz. Yani ders döneminiz 2 dönem değil de 3 dönem sürmüş olur. Dondurma işlemini de ders döneminden sonra tez yazarken yapabilirsiniz çünkü Yüksek lisansın belli bir süresi var o sürede bitirmeniz lazım. Yoksa ilişiğiniz kesilir. 🌸