Merhaba kızlar 36+2 deyiz 2900 kg geldi doktor bir hafta önden gidiyor dedi kötü bir şey söylemedi gebelik şekerim var diyet yapıyorum Ekim ayinin 5 inde sezaryan olacağım başka sebeplerden dolayı kilosundan korkuyorum şeker geçer mi bebeğe korkuyorum fikirleriniz var mı öneriniz falan içime su serpin uyuyamıyorum