Nr_avc3 hayır ExtraMag suda eriyen hiç güzel değil ya onu kullanan arkadaşlarım vardı memnun değildiler benim kullandığım hap formu. Hap formu varken neden suda eriyen verirler ki sanki. He edit Efermag yazmışsın Benim Ocean’ında var da o yüzden yedim ExtraMag 3lü kombinasyon al bence diğerleri magnezyum oksit içeriyor sadece tırt