Merhaba kızlar ikinci gebeliğim ama ilki suni sancılı olduğu için bu doğum sancım mı tam anlayamıyorum. 36+5 haftalık hamileyim pelvis kemiğimde bıçak saplanır gibi bi ağrı var ama düzenli değil bel ve kasığımda da ağrı var bebek hareketleri normal sizce doğum başlangıcı mı yoksa yalancı sancılar mı ? Bu arada üç gün önce nstde sancım çıkınca serum takmışlardı sancım için ama ben hissetmiyordum sancımu