31+2 haftalık gebeyim ama heryerde görüyorum bebek hareketlerinden tekmesinden yatamıyoruz işte canım yanıyor vurduğunda elini ayağını hissediyorum falan diyorlar bu haftalarda ama benim bebeğim o kadar da sert tekmeler vurmuyor ara sıra sertleşiyor ama genel olarak içimde bi balık gibi acaba bi sıkıntımı var yoksa normalmi sizce sizde bu haftalarda nasıldı bebeğin hareketleri ve tekmeleri