Canim bebiste bisi yok bence benim oglumda oyle ilk seslenirim devrimmmm diye bakar sonra doner önüne ikinciye seslensem bakmaz. Sallamaz yani. Ayrica algida secicilik diye bisey var ben kendimi yirtsamda bakmaz bazen ama babasi oglum desin direkt gozlerinin icine bakar baba baba diye gider. Algida secicilikte şu , her gun seninle ve aliskin yani onu cok enterese etmiyosun :) Ifade edemedim tam kendimi ama okuyabilirsin bende bir kitaptan okumuştum. Senin bahsettigin bu korkualri bende yasadim 7. Ayindan beri ama gercekten her cocugun gelisi.i farkli. Senden farklı olarak ben hicbi sekilde telefon asla ama asla vermem aglasa bile sadece tuvalete gireceğim zaman tableti acarim ondanda cocuk sarkisi acar ekranını kaparım izlemesin dinlesin diye bu da gunde toplasan 2 kere olur. Cok aglasa bile asla vermedmm oglum 10 aylik ve ben 2 aylik hamileyim deli gibi iki bebekle napicam diye düşünüyorum gerekiyosa evin isi duracak ikisiylede cocuk gibi yatana kadar oynayacağım baska secenek yok. Bizim zamanimizda ki gibi ne yazik ki mahalle kulturluleri olmayacagi icin evde bu tarz bunaljmlar olmasi bence kacinilmaz. Kendini suclama lutfen ama bundan sonrasi için mudahale et. Bisi yok insallah senin oglusta 🙃 Ha birde lutfen birey gibi davran bir cok seyi kendi yapmasina tesvik et bireyselleşmesine izin ver lütfen.. Okumak istersen bolca kitap önerebilirim