Ecemnm 12 haftalık gebeyim iki gündür vajinamda iğne batar gibi birşey oluyor kasık ta değil bildiginiz vajina normalmi
acemibiranneeeeee Ecemnm benim aynısıydı şuan 20.haftadayım hala oluyor ama çok şükür bir sıkıntı yok her doktora gittiğimde söylüyordum ama bebekte de ben de sorun yoktu
Ecemnm acemibiranneeeeee ay çok şükür içim rahatladı kasıklarımda batma olurdu ama vajinamda hiç olmadı iki gündür vajinama öyle bir batma hissi oluyor ki korkuyorm