Yagmurben Kızlar ayakkabılarım iyi gelmıyor. Bota ihtiyacım var doğumdan sonrası için. Ama iyi de gelmeme ihtimalı var. 1 ayım kaldı. Ayaklarınız doğumdan sonra hemen indi mi ?
Daisy0000 Yagmurben 15 gün sonra geçti fakat ayağım yarım numara büyümüş , tam denk gelen ayakkabılarım parmak ucundan acıtıyor artık
Sltnnv Yagmurben 10-15 günü bulmuştu ödemin tamamının inmesi ve ben o kadar ödemeliydim ki hamileliğimin son ayında, ödemim indikten sonra beni gören komşum gözlerine inanamamıştı gerçekten sanki 5 kilo vermiş gibi farketmişti görüntüm 😂