niss123 Ankara’daki Medical park Keçiören hastanesinde daha önce doğum yapan var mı acaba ? Eğer var ise artıları eksileri nelerdi doktorunuz kimdi memnun kaldınız mı?
Aysetk Ben Batıkent’te yaptım ilk doğumumu ama şimdi Keçiören’de doktor araştırıyorum cevap veren olursa diye bekleyelim bakalım
Fatossnmz Benim iki arkadaşm da sevgi hocaya gitti onların tavsiyeleri üzerine ben de basladm suan 12 haftalık görüşmelerimiz güzel gidiyor arkadaslarmn doğumlari da gayet iyi geçmişti
Yesil-yesil Ben günel aliyevada takipliyim wpden vs herhangi bir durumda kolaylıkla ulaşım sağlayabiliyorum, çok ilgili ve anaç biri çok memnunum 🥳