Boncukmavis bende bu şekilde kocaman bir göbüşle hamileliğe merhaba demiştim. Salgılanan hormonlardan kaynaklı bağırsak ödemiyle savaşmıştım sürekli. Birde alerjim olan gıdalara daha da hassaslaşmıştım bu sebeplede minik bir göbeğim asla olmadı . Moralini bozma bence çünkü hiç kötü birşey değilmiş 🥹 zamanla takmamaya başlıyorsun ,insanlar takıyor senden fazla 😂