Damlayz Kızlar 39+5 günlüğüz 40. Haftaya girecez hala belirti yok doktor 41 e kadar bekleyelim ne zaman isterse gelir diyor hafif regl ağrısı gibi ağrılarım var yakın mıdır acaba ?
dilarakerem01 Damlayz yok anam gelmiyor ben de aynı 39+4 hala tık yok Gelmek istemiyor ve ben de artık 41. Haftaya kadar beklemek istemiyorum