Hilal_blc fatmaa_aytkn07 ben 3 gün yedim kolalari dondurup falan midemi bi üşüttüm allahhh bi ağrıdı midem nefesim kesildi acillik oldm mideni üşütme dikkat et artk dondurma bile yemiyorm korkudan
Hayatatli309 fatmaa_aytkn07 yok canım benim yaz ayları diye herhalde bende çok yemiştim eylülde doğurdum 😀
Herkesfarkinda Bende hamileyim buzsuz şu bile içemiyorum yiyorum da bence bişey olmaz çünkü bebeğe sıcak olarak gidiyor