ardenmommy 34+0 ilk nst ye girişim😊 doktor sadece imza atıp haftaya görüşelim dedi. Ama nst yi çeken hemşire çok tedirgindi ikide bir gelip sıkıntılı şekilde iç falan çekti sonucu da verirken doktora bi göster sonra seni buraya geri gönderebilir dedi. Bacikolar neden demiş olabilir sizce ters bir durum görünüyor mu? Gerçi dese doktorum da söylerdi ama bilmiyorum 🤷🏼♀️ kız salak mıyım ben sormadım da hiç doktora🤣
Elifkskl ardenmommy açılmıyor ŕesim canm. Ama il nst benimde 1 hafta önce çekildi. Bebek çok hareket edince kalp atışları düGün çıkmadı bu yüzden dr göndermişti benide dr sorun görmedi belki senide o yüzden göndermiştir
Bsrays nzlbrn bir ebe bulmuşken hemen yakalım soru sorayım 😀 ikinci dogumumu yapacam çok korkuyorum herkes ikinci ilkine göre daha kısa sürede ve kolay olur diyor dogrumu
fundactak nzlbrn yaa siz kesin biliyorsunuzdur genetal bölgede oluşan sigiller normal doguma engel mi , tedavisi nedir , nerden bulaşmış olabilir , sıkıntılı bir durummu 37 haftalık gebeyim bilginiz varsa aydınlatırmısınız
nzlbrn Bsrays her bebeğin kendine has bir tarzı var duruma göre değişir ama evet normal doğum ilkine göre çok daha kısa sürüyor genelde açılma ve bebeğin başı hızlı çıkıyor 🙃
gamzee07 @ardenmommy heyecandan sormadın canım Önemli şey olsa derdi zaten 🥰 heyecandan unutma bida 😂🤍
ladyax fundactak cinsel ilişki yoluyla bulaşır çoğu zaman ama umumi yerlerden bulaşma ihtimali ya da hpv virüsüne sahip bir bireyin jilet tarzı bir eşyasını kullanmakla da geçer tedavisi yok ömür boyu bağışıklık düşünce siğiller çıkmaya devam edebilir de etmeyebilir de erkekte sadece siğil oluşur genelde ancak kadında rahim ağzı kanserine kadar gidebilir, düzenli smear vermek gerekir. Siğilleri de Cildiye yakıp düşürüyor ancak normal doğuma engel doğum esnasında bebeğe bulaşma riski var
rabiaozcans fundactak ebe değilim ama bir seminerde denk gelmiştim bebeğe bulaş riski oluyormuş🙏 sağlıcakla gelsin, sevgiler
nzlbrn fundactak normal doğuma engel evet ama gebelikte pek sıkıntı oluşturmuyor. Çok yüksek ihtimalle cinsel yoldan bulaşıyor diğer yerlerden de bulaş olabilir ama cinsel yolla bulaşan bir hastalık diye geçer genelde. Tedavi edilmesi gerekiyor bir an önce ya lokal şekilde siğillere müdahale ederler ya da reçeteli ilaç verirler bir an önce görünmelisiniz ama HPV virüsü Kondilom diye araştırabilirsiniz
Matmazelbebi fundactak Bende gebelikte çıktı önce spreyle dondurup yaktı doktor. Sonra çıkmaya devam etti. Cerrahi temizleme ile temizledi. Eğer siğil varsa normal doğum yapamazsınız. Direk Sezeryan oluyor. Bebeğe bulaş olayı var o da yutak kanseri yapıyor. Doğuma kadar hepsini temizlettirmeniz ya da Sezeryan yaparlar direk. Allah yardımcınız olsun. Ben yeni temizlettim dikişlerim düşmedi düşmesini bekliyorum 🥺❤️Çünkü normal istiyorum.
nzlbrn mrve06 muayene olmanız gerekiyor çünkü doktorlar bazen rahim büyüdüğü için normal diyebiliyor görmesi gerekiyor karında toparlanma şeklinde oluyorsa sıkıntılı