Canım benim 33.haftamda 2.33 mm idi progestron ve adalat kullanıyorum 36+1 deyim 3 gün önceki kontrolümde az bir açılmam vardı ama bebeğin başını hissetmiyorum dedi doktor eve gönderdi. 37+4 kadar tutmaya çalış dedi 😅 benim kızın durmaya pek niyeti yok dua ediyorum bir 10 gün daha dayansın diye. Ama senin uzunluğun kısa değil çok rahat 38. Haftayı görürsün o haftalarda da risk yok zaten normal doğum haftası