Ahmetinnannesi banada 35. Haftada 2 hafta geriden geliyor dedi. Perinatolojiye yönlendirdi. (ayın 12 sindeydi perinatolojiye randevum iptal edicem artık)36. Haftada yine kilo alımı yoktu. Sonra ailemin yanına geldim. Geldiğimin 3. Günü dr a gittim. 2 3 haftadır 2140 gr olan bebeğimin 2600 gr olduğunu söyledi. 3 gün o kadar dikkat ettim ki hiç kalkmadım ailem bana çok güzel baktı. O kadar sevindim ki 2 haftadır stresten uyuyamıyordum. Biraz olsun rahatladım. Sende içini ferah tut. Sağlıklı olsunlar da varsın zayıf olsunlar. Sürekli kefir, kuruyemiş, kaşar, muz, yumurta besleniyorum.